Chcete zdražit svou službu, produkt. Máte-li oblast cenotvorby ve svém bysznuse krásně volnou a fungující, pak by to pro vás neměl být problém. Pokud ale toto zpracováno a vyřešeno nemáte, jsou pro Vás následující řádky.
Co vnímám jako nutné udělat, než zdražíte:
- podívat se na to, proč jste to do těď neudělali,
- udělat tak jen a pouze! z vlastního přesvědčení (partnera také neopustíte, protože vám kamarádka řekně, že je to blb), mechanické navýšení ceny snese papír, ale o něj nejde. Vy byste se v tom měli cítit dobře a pohodlně. Jde o Vás a Vaše ohodnocení. Jak poznám, že jsem stanovila dobře? Když se vás klient zeptá, jaká je Vaše částka odpovíte lehce a snadno bez zaváhání?
- Obhajujete cenu sama před sebou nebo dokonce před klientem? Tak velký pozor a ještě jednou pozor. Obhajoba svých skutků je znakem oběti, nikoliv tvůrce.
- Když Vám začnou odcházet stávající klienti, kteří po zdražení na to nemají a než přijdou noví, můžete se ocitnout ve vakuu, které prověří Vaše rozhodnutí – začnou Vám výčitky, že jste to přepískla? Že toto přeci nemohou akceptovat?
- Zažíváte ve svém životě stavy úzkosti, deprese, marnosti, nechuti pokračovat (v čemkoliv), pak je potřeba tyto signály vyslechnout a podívat se za ně.
Ad 1. Jde v první řadě o Vás a Vaše ohodnocení. Takže pokud Váš vztah k sobě nemáte vyřešený, doporučuji před úpravou ceny vyladit své sebevědomí, podvědomé reakce a postoje. Cenotvorba se totiž stanovovala již ve vašem útlém dětství do 6-8 let věku ruku v ruce s obrazem o Vás samých. Velkým průvodcem Vám byla úzká rodina (rodiče, sourozenci příp. opatrovníci atd.). Doporučuji podívat se (v terapii) na vztahy k nim. Bloky, rudé vzpomínky aj. deaktivovat, vyčistit.
Ad 2. Tvůrcem se nestanu, pokud si na něj začnu jen hrát. Tedy jednat jako on. Vím, jaká chci být, ale k tomu musím dospět, dozrát a stát se, nikoliv naučit se roli a pak ji dobře zahrát. Jen tak může být Váš byznys autentický, bude Vám v něm dobře, bude Vám dobře ve Vašem životě, ve Vašem nitru, začnete podnikat srdcem. Rozkryjete svou jedinečnost, svou originalitu. K tomu je potřeba zdravé odvahy překonat mnoho strachů (protože jinak byste to už dávno udělala sama), deaktivovat mnohá traumata a těžké vzpomínky, spřátelit se se strachem i s vlastním egem. Přijmout se, přijmout v sobě Ďábla i Anděla. A v neposlední řadě přepnout svůj mozek z Neúspěchu na Úspěch. A ono přijmout Úspěch se vším všudy a otevřít se mu, není samo sebou. Propojení a napojení Vašeho soukromého života na Váš byznys nelze oddělit. Naopak je v tom Vaše síla. Ovšem je dobré si ji být vědoma a ještě lepší je ji umět využít na 100 %.
Ad 3. Pozitivní myšlení, afirmace a spol. je krásný nablýskaný plášť, který pokud dáte na sra*ky, nebude fungovat. Tedy afirmujte, ale až na závěr takovéto péče.
Ad4. Bavit se o kráse záclonek v oknech, když základy domu jsou v troskách, znamená, že brzy v troskách budou i záclonky.
Ad 5. Dlouhodobé přehlížení sama sebe vede buď k vyhoření (byznys i soukromý život jdou do kopru) nebo k odsunutí na vedlejší kolej, neb mě to neuživí (byznys jde opět do kopru a v soukromém životě zůstane přesvědčení o selhání a vlastní neschopnosti).
Ad 6. Je-li Vašim snem, mít super byznys, tak to zřejmě snem zůstane. Protože Vaše akce je SNĚNÍ. Tvůrce má myšlenku, kterou začne realizovat a té dosáhne. Jeho akcí je TVOŘENÍ. V procesu tvoření netřeba snít, ale vědomě na tom MAKAT.
Ad 7. Nemáte vyladěno, a přesto Váš byznys funguje? Dovedete si představit, jak by fungoval, kdybyste vyladěno měla? Jednooký mezi slepými je borec, jen do doby, kdy pozná, jaké je to vidět oběma očima a pokud aktivuje i třetí oko, není o čem.
Ad 8. Nastavení MONEYMINDSETU je vrcholem pyramidy, třešinkou na dortu, záclonkou v okně, … Je jen a jen na Vás přestat být obětí (netřeba se vymlouvat na těžké dětství, na špatné podmínky, události atd.), ale vzít svůj život (pyramidu, dort, základ domu) do svých rukou, vytvořit stabilitu a pak TADYDÁÁDYDÁÁÁ, navýšit cenu.
Objednat na konzultaci se můžete zde:
Nejnovější komentáře