Chcete zdražit svou službu, produkt. Máte-li oblast cenotvorby ve svém bysznuse krásně volnou a fungující, pak by to pro vás neměl být problém. Pokud ale toto zpracováno a vyřešeno nemáte, jsou pro Vás následující řádky.

Co vnímám jako nutné udělat, než zdražíte:

  1. podívat se na to, proč jste to do těď neudělali,
  2. udělat tak jen a pouze! z vlastního přesvědčení (partnera také neopustíte, protože vám kamarádka řekně, že je to blb), mechanické navýšení ceny snese papír, ale o něj nejde. Vy byste se v tom měli cítit dobře a pohodlně. Jde o Vás a Vaše ohodnocení. Jak poznám, že jsem stanovila dobře? Když se vás klient zeptá, jaká je Vaše částka odpovíte lehce a snadno bez zaváhání?
  3. Obhajujete cenu sama před sebou nebo dokonce před klientem? Tak velký pozor a ještě jednou pozor. Obhajoba svých skutků je znakem oběti, nikoliv tvůrce.
  4. Když Vám začnou odcházet stávající klienti, kteří po zdražení na to nemají a než přijdou noví, můžete se ocitnout ve vakuu, které prověří Vaše rozhodnutí – začnou Vám výčitky, že jste to přepískla? Že toto přeci nemohou akceptovat?
  5. Zažíváte ve svém životě stavy úzkosti, deprese, marnosti, nechuti pokračovat (v čemkoliv), pak je potřeba tyto signály vyslechnout a podívat se za ně.

Ad 1. Jde v první řadě o Vás a Vaše ohodnocení. Takže pokud Váš vztah k sobě nemáte vyřešený, doporučuji před úpravou ceny vyladit své sebevědomí, podvědomé reakce a postoje. Cenotvorba se totiž stanovovala již ve vašem útlém dětství do 6-8 let věku ruku v ruce s obrazem o Vás samých. Velkým průvodcem Vám byla úzká rodina (rodiče, sourozenci příp. opatrovníci atd.). Doporučuji podívat se (v terapii) na vztahy k nim. Bloky, rudé vzpomínky aj. deaktivovat, vyčistit.

Ad 2. Tvůrcem se nestanu, pokud si na něj začnu jen hrát. Tedy jednat jako on. Vím, jaká chci být, ale k tomu musím dospět, dozrát a stát se, nikoliv naučit se roli a pak ji dobře zahrát. Jen tak může být Váš byznys autentický, bude Vám v něm dobře, bude Vám dobře ve Vašem životě, ve Vašem nitru, začnete podnikat srdcem. Rozkryjete svou jedinečnost, svou originalitu. K tomu je potřeba zdravé odvahy překonat mnoho strachů (protože jinak byste to už dávno udělala sama), deaktivovat mnohá traumata a těžké vzpomínky, spřátelit se se strachem i s vlastním egem. Přijmout se, přijmout v sobě Ďábla i Anděla. A v neposlední řadě přepnout svůj mozek z Neúspěchu na Úspěch. A ono přijmout Úspěch se vším všudy a otevřít se mu, není samo sebou. Propojení a napojení Vašeho soukromého života na Váš byznys nelze oddělit. Naopak je v tom Vaše síla. Ovšem je dobré si ji být vědoma a ještě lepší je ji umět využít na 100 %.

 Ad 3. Pozitivní myšlení, afirmace a spol. je krásný nablýskaný plášť, který pokud dáte na sra*ky, nebude fungovat. Tedy afirmujte, ale až na závěr takovéto péče.

 Ad4. Bavit se o kráse záclonek v oknech, když základy domu jsou v troskách, znamená, že brzy v troskách budou i záclonky.

Ad 5. Dlouhodobé přehlížení sama sebe vede buď k vyhoření (byznys i soukromý život jdou do kopru) nebo k odsunutí na vedlejší kolej, neb mě to neuživí (byznys jde opět do kopru a v soukromém životě zůstane přesvědčení o selhání a vlastní neschopnosti).

Ad 6. Je-li Vašim snem, mít super byznys, tak to zřejmě snem zůstane. Protože Vaše akce je SNĚNÍ. Tvůrce má myšlenku, kterou začne realizovat a té dosáhne. Jeho akcí je TVOŘENÍ. V procesu tvoření netřeba snít, ale vědomě na tom MAKAT.

 Ad 7. Nemáte vyladěno, a přesto Váš byznys funguje? Dovedete si představit, jak by fungoval, kdybyste vyladěno měla? Jednooký mezi slepými je borec, jen do doby, kdy pozná, jaké je to vidět oběma očima a pokud aktivuje i třetí oko, není o čem.

Ad 8. Nastavení MONEYMINDSETU je vrcholem pyramidy, třešinkou na dortu, záclonkou v okně, … Je jen a jen na Vás přestat být obětí (netřeba se vymlouvat na těžké dětství, na špatné podmínky, události atd.), ale vzít svůj život (pyramidu, dort, základ domu) do svých rukou, vytvořit stabilitu a pak TADYDÁÁDYDÁÁÁ, navýšit cenu.

Objednat na konzultaci se můžete zde:

Vyrovnání se s minulostí